Advokatske usluge

Naše usluge

Kvalitetna i pažljiva izrada svih vrsta ugovora

Privredno pravo

Ugovori u privredi, osnivanje preduzeća, unutrašnje uređenje, radni i drugi odnosi

Radno pravo

Ugovori o radu, zapošljavanje, prestanak radnog odnosa, penzije, zaštita prava zaposlenih, radni sporovi

Stvarno pravo

Nekretnine, pokretne stvari, kupoprodaje, uknjižbe, hipoteke, zaloge, kao i sve vrste sporova

Naknade štete

Sve vrste šteta, saobraćajne nezgode, povrede, pretrpljeni strah, štete na imovini, štete zbog povrede prava

Krivično i prekršajno pravo

Odbrane u krivičnim i prekršajnim postupcima svih vrsta

Porodično pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u bračnim i porodičnim sporovima, postupci izdržavanja (alimentacije)

Nasledno pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u naslednim postupcima, pokretanje i vođenje naslednih sporova

Koji su to izazovi advokatskih pripravnika

Izazovi advokatskih pripravnika

Pripravnički staž se ne zaboravlja! To je period kada otkrivamo ko smo, kakvi smo, koliko smo sposobni za određene stvari i koja su naša interesovanja.

Advokatski pripravnik oglas

Zapošljavamo advokatskog pripravnika/pripravnicu

U toku su otvorene prijave za poziciju Advokatski pripravnik/pripravnica. Svi zainteresovani kandidati svoje biografije mogu poslati na email kancelarija@advokat-popovic.rs do 30.03.2021. “Ukoliko sebe vidite u

Povećanje alimentacije