Usluge

Naše usluge

Kvalitetna i pažljiva izrada svih vrsta ugovora

Privredno pravo

Ugovori u privredi, osnivanje preduzeća, unutrašnje uređenje, radni i drugi odnosi

Radno pravo

Ugovori o radu, zapošljavanje, prestanak radnog odnosa, penzije, zaštita prava zaposlenih, radni sporovi

Stvarno pravo

Nekretnine, pokretne stvari, kupoprodaje, uknjižbe, hipoteke, zaloge, kao i sve vrste sporova.

Naknade štete

Sve vrste šteta, saobraćajne nezgode, povrede, pretrpljeni strah, štete na imovini, štete zbog povrede prava

Krivično i prekršajno pravo

Odbrane u krivičnim i prekršajnim postupcima svih vrsta

Porodično pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u bračnim i porodičnim sporovima, postupci izdržavanja (alimentacije)

Nasledno pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u naslednim postupcima, pokretanje i vođenje naslednih sporova.

Povećanje alimentacije

Obaveza plaćanja alimentacije kao zakonskog izdržavanja nastaje po samoj sili zakona, ali da bi izdržavano lice moglo ostvariti ovo svoje pravo, potrebno je da prethodno

Razvod braka

Razvod braka kao jedno od osnovnih prava supružnika, regulisan je Porodičnim zakonom i predstavlja zakonom uređen način prestanka bračne zajednice. Naime, brak može prestati na