Advokatska kancelarija Popović

Advokatske usluge

Kvalitetna i pažljiva izrada svih vrsta ugovora

Privredno pravo

Ugovori u privredi, osnivanje preduzeća, unutrašnje uređenje, radni i drugi odnosi

Radno pravo

Ugovori o radu, zapošljavanje, prestanak radnog odnosa, penzije, zaštita prava zaposlenih, radni sporovi

Stvarno pravo

Nekretnine, pokretne stvari, kupoprodaje, uknjižbe, hipoteke, zaloge, kao i sve vrste sporova

Naknade štete

Sve vrste šteta, saobraćajne nezgode, povrede, pretrpljeni strah, štete na imovini, štete zbog povrede prava

Krivično i prekršajno pravo

Odbrane u krivičnim i prekršajnim postupcima svih vrsta

Porodično pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u bračnim i porodičnim sporovima, postupci izdržavanja (alimentacije)

Nasledno pravo

Izrada dokumenata, zastupanje u naslednim postupcima, pokretanje i vođenje naslednih sporova

Faktička eksproprijacija

Iako pojam faktičke eksproprijacije naš zakon ne poznaje, ona postoji u situacijama kada nadležni organ jedinice lokalne samouprave oduzme tuđu privatnu imovinu radi izgradnje puteva,

Pročitaj više »

O nama

Advokatska kancelarija Popović nalazi se u centru Novog Sada, glavnog grada Autonomne pokrajine Vojvodine, u Republici Srbiji.

Našu kancelariju čini iskusan tim advokata i saradnika, koji je posvećen profesionalnom radu i uspehu, u svim oblastima našeg delovanja.

Ciljevi kojima težimo su vrhunski kvalitet usluge, profesionalni pristup poslu i maksimalno zadovoljstvo naših klijenata.